Facebookek erabiltzaileen esperientzia hobetzeko bere armategi guztiarekin atera du. Marketin eta eduki-sustapenean aritzen diren agenteekin batera, apliakzioak kaleratu ditu sare sozialak.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Aurreko bidalketa

Firefox Focus App, pribatutasuna bermatzeko Mozillaren estrategia

Hurrengo bidalketa

Tails, pribatutasuna mantentzen duen sistema eragilea

Egilea

Marta Goikolea

Marta Goikolea

@MGoikolea
Web antolakuntza eta social media antolatzailea (SMM, SMO), edukien arkitektura (SEO), enpresen gaitasunean eta antolakuntza garapenean aditua.

Esperientzia: Ikerketa eta garapen departamentuko garatzailea, e-learning plataformako garatzailea: edukien arkitektoa (alde teorikoa eta ezagutzaren transferentzian alde batetik eta erabiltzaileen beharren identifikazioan bestetik) eta CRM-ERP-MRP prozesuen eta kontzeptuen prozesuan aditua.

Formakuntza: Administrazio sistemen informatikoetan goi mailako teknikaria.

Iruzkinik ez

Utzi erantzun bat

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude