Urtea amaitzeko egun gutxi geratzen dira. Oraindik ere gutxiago eguberrietako opariak jasotzeko. Nik ez dut gutxiago izan nahi eta opari bat egin nahi dizuet SAREANeko irakurleei. Social Media plan batek izan behar dituen pasuak elkarbanatu nahi baititut zuekin.

Zuen sare sozialetan ere urte zoragarri bat izan dezazuen.

Lehen fasea: Zure egoera aztertu. Egoeraren azterketa.

Zure Social Media plana hasi aurretik aztertu beharreko 10 gako:

  1. Zure baliabideak: Zein baliabide dituzu eskura?
  2. Zure negozioaren eredua: Zelan lortzen dituzu diru-sarrerak?
  3. Zure helburua: Zer lortu nahi duzu?
  4. AMIA (barnekoa eta kanpokoa): Zein da zure egoera merkatuan?
  5. WEB: Lehenengo hausnarketa: Erabilgarri eta irakurgarria da?
  6. SEO: Zein posiziotan agertzen zara bilatzaileetan?
  7. Ospea: Zer diote zuri buruz Interneten?
  8. Lehia: Zer egiten dute zure lehiakideek?
  9. Helburu den publikoa: Nori zuzentzen zara?
  10. Sare sozialak: Zein kanaletan zaude ikusgai?

2. fasea: Helburuak markatu

XEDEA: Akzioa >> estrategia:

4garren(4.) hiruhilekorako helburua (Noiz): Salmentak handitzea (Zer): %30 (zenbat), aurreko urtearekin alderatuta.

HELBURUAK: SMART helburu bat ondo zehazteko 5 GAKO:

S: espezifikoa // M: neurgarria // A: eskuragarria // R: bihurgarria // T: aldi baterakoa

8 SMART helburu (adibideak), proposatutako xedearen arabera:

  1. Shop online: Sasoiko salmentatan %50 handitzea.
  2. Shop online: “Udazken/negu” kategorian trafikoa sortu.
  3. Sare Sozialak: Jarraitzaileak %25ean handitzea, FB eta Instagram.
  4. Harpidedunak (newsletter): Bezeroen posta elektronikoen zerrenda %100ean handitzea
  5. Web Bezeroak: Zerrendaren %20rako salmenta lortzea.
  6. Blog-a: Hileko postetan trafikoa sortzea.
  7. Denda fisikoa: Salmentak %30ean handitzea.
  8. Marka / Negozioa / Enpresa: Ospea / Posizionamendua.

3. Fasea: Zure Estrategia Planifikatu:

XEDE 1 >> 8 HELBURU

  1. Shop Online: Sasoiko Salmentak.
  2. Shop Online: “0/1” kategoria >> Trafikoa.
  3. Sare Sozialak: Jarraitzaileak F8/10.
  4. Harpidedunak (Newsletter): Posta elektronikoa.
  5. Web Bezeroak: Leialtasuna eta salmentak.
  6. Blog-a: Trafikoa.
  7. Denda fisikoa: Salmentak.
  8. Marca/ Enpresa: Ospea / Posizionamendua.

4 ESTRATEGIA >> 24 TAKTIKA

EDUKIAK:

T01// Web / Shop: Eduki berriak. SEO optimizazioa, WEB/SARE SOZIALA.

T02// Web: Baliabide deskargagarriak: Infografiak, tutoretzak, Ebook…

T03// Blog: Eduki berriak. SEO optimizazioa, WEB/ SARE SOZIALA

T04// Blog: Eduki berriak: Parte-hartzea sortu.

T05// Web / Sare sozialak: Argazkiak eta bideoak egin.

T06// Blog: Artikuluetan, harpidetza inprimakia.

T07// “Guest Blogging”: “Post gonbidatuak” idatzi eta publikatu.

T08// Sare Sozialak: Notak, bildumak eta “hashtag”: SEO optimizazioa, WEB/ SARE SOZIALA.

T09// Argitalpenak: SEO optimizazioa, WEB/SARE SOZIALA.

INFLUENCERS:

T10// Markaren edukiak etiketatu.

T11// Argitalpenak / Gomendioak.

SUSTAPENA:

T12// “Adwords” kanpainak: Iragarkiak.

T13// “SEM Adwords” kanpainak.

T14// Lehiaketak sortu.

T15// “FB/IG” argitalpen kanpainak.

T16// “FB/IG Ads” kanpainak: Iragarkiak.

T17// Jarraitzaileentzako sustapenak. Kupoia.

T18// Afiliazioak / Elkarteak.

EMAILING

T19// Erosketa berriagatik kupoia.

T20// Kupoia gomendatzeagatik, inkestengatik…

T21// Web: Atal berria.

T22// Blog-a: Post berria.

T23// Shop Online: Kategoria berria.

T24// “Re-marketing” automatizazioak.

opariak

B: Tips Social Media.

Dohaineko aplikazio bat aurkeztuko dizuet testu eta grafiko artxiboak, pdf artxibo bihurtzeko eta alderantziz.

Online zerbitzua artxiboak bihurtzeko: smallpdf.com.

Doc, xls, ppt, png, Jpg >> pdf >> Doc, xls, ppt, png, jpg

Zure ordenagailutik Instagramen publikatu.

  1. Instagramen saioa hasi.
  2. Ikuskatu.
  3. CTRL+SHIFT+M*.
  4. Eguneratu (F5).

*Firefox nabigatzailea erabiltzen baduzu edo MAC bat baduzu, aurreko gailua aukeratu behar duzu.

Facebook-en publikatu mezua hartzaile edo erabiltzaileen hizkuntzara moldatuz.

>>> ERABILTZAILEEN HIZKUNTZAREN ARABERA zelan publikatu.

Facebook horrialdean:

  1. Konfigurazioa>> Orokorra.
  2. Publicar en varios idiomas” aktibatu.
  3. Publikatzean, testua ohiko hizkuntzan publikatu.
  4. (+) Escribir la publicación en otro idioma” aukeratu.
  5. Hizkuntza aukeratu eta testua idatzi.

Eta sare sozialen jardunak etenik ez duela frogatzeko, azken orduko albiste bat ere gehitu behar dugu social media plan honetara. Instagramek traola edo hashtag zehatzak jarraitzeko aukera gehitu baitu. Beraz aukera gehiago dago gaur eguns are sozial honetan, pertsonak jarraitzeaz gain.

Milesker Xabier Garabiota-ri, bere kolaborazioarengatik.

#digitalgara #geroarte #zoriontsuakizan

Gazteleraz: 1, 2, 3, 4, 5 eta 6

Aurreko bidalketa

Nork zaintzen dizkigu zaindariak?

Hurrengo bidalketa

Remarketina, bezero izatear daudenengana heltzeko giltza

Egilea

Marta Goikolea

Marta Goikolea

@MGoikolea
Web antolakuntza eta social media antolatzailea (SMM, SMO), edukien arkitektura (SEO), enpresen gaitasunean eta antolakuntza garapenean aditua.

Esperientzia: Ikerketa eta garapen departamentuko garatzailea, e-learning plataformako garatzailea: edukien arkitektoa (alde teorikoa eta ezagutzaren transferentzian alde batetik eta erabiltzaileen beharren identifikazioan bestetik) eta CRM-ERP-MRP prozesuen eta kontzeptuen prozesuan aditua.

Formakuntza: Administrazio sistemen informatikoetan goi mailako teknikaria.

Iruzkinik ez

Utzi erantzun bat

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude