Hauteskundeak direla eta dietan jartzeko ordua da. Apur bat nahasgarria, ez? Lorea Argaratek datuen kudeaketari buruzko azalpenak eman dizkigu. Harrigarria da nola sare sozialen bitartez informazioa alde batetik bestera mugitzen den, izan ere, hauteskundeetako publizitatea pertsonalizatzeko ere balia dezakete. Datu pertsonalak zaintzeko garaia da.

Aurreko bidalketa

PODCAST. Wikipediaren lehiaketak eta sariak

Hurrengo bidalketa

DNS-aren urrats berriak

Egilea

Lorea Argarate

Lorea Argarate

@loreaargarate
Bilbon bizi den Telekomunikazio ingeniari kuxkuxero eta TAZEBAEZ-en ekintzailea, non hezkuntza, teknologia berriak, komunikazioa eta berrikuntza alor pararelotzat hartzen diren, beti ondoan dabiltzanak eta gure kasuan elkar ukituz, konbinatuz. Segurutzat hartzen diren gauza guztiak zuinkatzea gustatzen zait, alternatibak eskainiz, eta orain, inkonformistaz inguraturik nagoenez eta ezina ekinez lortzen dugunez, zuei gure abenturak kontatzeko prest! #innpulsory #whynotmates_TZBZ #TAZEBAEZ

Iruzkinik ez

Utzi erantzun bat

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude